#2015-07-20 08:35:46 

cyrkowiec

Użytkownik

Ja aktualnie organizuję urlopową wycieczkę i mam taki sam dylemat. Z mojej strony mogę podkreślić, że wczasy w gospodarstwie rolnym to idealny pomysł. Polecam forumowiczom, którzy dotychczas nie mieli okazji powyższego przetestować. Ja tego sezonu studiuję obiekty z kategorii agroturystyka mazury mikołajki, bowiem właśnie w ten sposób chcę spędzić zbliżający się urlop. Mam nadzieję, iż odnajdę coś interesującego i naprawdę przyjemnie spędzę urlop.
#2015-07-20 10:38:31 

Hydraulik31

Użytkownik

Spędziłem kilkanaście dni w ekologicznym gospodarstwie i muszę przyznać, iż była to świetna decyzja. Bez wątpienia wakacje na łonie natury miło wspominać będą najmłodsi. Da się dostrzec, że ekoturystyka krajowa jest rzeczywiście popularna, toteż nie powinno być problemów ze znalezieniem właściwego miejsca na wakacje. Odmienne są też stawki za dobę, dlatego każdy odszuka coś odpowiedniego dla siebie. Należy co najwyżej dokładnie poszperać.
#2015-07-20 10:54:04 

marchewka

Użytkownik

Dużo osób jest zmęczonych postępem cywilizacyjnym oraz zgiełkiem miejskich ulic i poszukuje od tego ucieczki. Ja też należę do tej grupy i stąd postanowiłam się zaznajomić z kwestią „wakacje na łonie natury”, by wyciszyć się na łonie natury. Znakomitą ofertą dla ludzi żyjących w stresie są istotnie rodzinne wczasy w gospodarstwie agroturystycznym. Myślą przewodnią wakacji ekologicznych jest troska o przyrodę i korzystanie z produktów rolnych, takich jak: warzywa, nabiał i podobne produkty, które pochodzą z danego gospodarstwa. Na miejscu jest opcja także poznać smaki regionalnych dań.
#2015-07-20 12:23:55 

Brona

Użytkownik