#2017-04-12 20:46:51 

Wiking

Użytkownik

Posty: 41

Skąd: Ełk

Wiek: 37

Witam, jestem producentem ekologicznych przetworów owocowych, biznes idzie świetnie, ostatnio nawet otworzyliśmy sklep internetowy, i całkiem ładnie nam to wychodzi, ale chciałbym jakoś zwiększyć sprzedaż no i chciałbym trafić do klienta. Mój syn mówi, że wszystko dzieje się w internecie, a my chcielibyśmy zaistnieć. Jestem starej daty, nie znam się na tym kompletnie, doradzicie mi coś??
#2017-04-12 22:56:01 

Sekwana

Użytkownik

Posty: 37

Skąd: Opole

Wiek: 34

Cześć, ekstra pomysł, fajnie, że prócz ciągłej chemii produkuje się coś ekologicznego i nienaszpikowanego konserwantami. Myślałeś może o jakiś targach z ekologiczną żywnością?
#2017-04-13 00:45:37 

Wiking

Użytkownik

Posty: 41

Skąd: Ełk

Wiek: 37

Tak tak, już działamy na takich impreazach, ale wiesz, chciałbym jakoś dotrzeć też do młodszych klientów, którzy żyją w internecie...a nie wiem jak. Dlatego liczę na pomoc.
#2017-04-13 03:24:51 

Dalia

Użytkownik

Posty: 40

Skąd: Grudziądz

Wiek: 20

No moda na eko trwa, i masz rację, kręć w tym interes, póki jest na topie! Ale powiem Ci szczerze, że jeśli nie wiesz jak to wszystko działa, to może lepiej niech zrobią to specjaliści, może powinieneś pomyśleć o jakiejś firmie?
#2017-04-13 03:36:05 

Tryton

Użytkownik

Posty: 28

Skąd: Zgierz

Wiek: 24

No racja, a wiesz co to jest omnichannel? Jak chcesz działać w internecie i mieć lepszy kontakty z klientem, te pomyśl o tym. To takie nastawienie na interakcję z klientem za pomocą nieograniczonych ale zintegrowanych kanałów. Mnie na to syn namówił, na początku miałem opory, ale całkiem dobrze na tym wyszedłem. Ja pracowałem z http://jash.pl/ to taka specjalistyczna firma, znają się na rzeczy
#2017-04-13 05:29:20 

Wiking

Użytkownik

Posty: 41

Skąd: Ełk

Wiek: 37

A mógłbyś coś więcej powiedzieć?
#2017-04-13 06:24:49 

Tryton

Użytkownik

Posty: 28

Skąd: Zgierz

Wiek: 24