#2017-05-12 04:54:57 

Kabanos

Użytkownik

Witam serdecznie, nigdy wczesniej nie zlecałem laserowego wycinania blachy. Kompletnie nie znam się na tym temacie, na kosztach, nie wiem na co zwrócic uwage itp. Interesuje mnie cięcie blachy ok 2 mm , stal nierdzewna oraz kwasówka. Potrzebuje dużą ilość elementów, z otworami, w różnych kształtach. Zanim skontaktuje się z firmami i zapoznam się z ich ofertami, chciałbym troche rozeznać się w temacie. Dlatego proszę doswiadczone w tym temacie osoby o wskazówki, powiedzcie, na co zwrócić uwagę, z jakimi cenami trzeba się liczyć itp. A może ktoś zna dobrą i rzetelną firmę z okolic Białegostoku, którą mogłby polecić?? Będę wdzieczny za Wasze odpowiedzi. Pozdrawiam
#2017-05-12 07:32:14 

Dziki_dzik

Użytkownik

Witaj, z cenami jest oczywiście bardzo różnie... Niektóre firmy konstruują oferty tak, ze cena za usługe zalezna jest od czasu cięcia. Spotkalem sie z tym, ze nierdzewna liczona jest podwojnie a aluminium jeszcze drozej. Zazwyczaj firmy indywidualnie wyceniaja kazde zlecenie, bo cena zalezy od dlugosci serii, stopnia skoplikowania i wielkosci zlecenia. Pzdr
#2017-05-12 08:00:23 

Marszałek

Użytkownik

Dobrze, ze myslisz o cieciu laserem, bo moim zdaniem jest to jedna z najdokladniejszych metod obrobki met. Taka metoda gwarantuje wysoką powtarzalność, umożliwia wycinanie najmniejszych detali nawet bardzo skomplikowanych i o różnych kształtach. Po cieciu laserem krawedzie nie wymagaja stosowania dodatkowej obróbkiZazwyczaj wykorzystywane jest oprogramowanie sterowane za pomca komputera
#2017-05-12 09:56:23 

cyrkowiec

Użytkownik